Image by Hannah Busing

Mehrwert für Mitglieder

Entdecken Sie die Möglichkeiten des Handanalyse-Fachverbands

Als Mitglied des Handanalyse-Fachverbands haben Sie Zugang zu einer Vielzahl von Ressourcen und Möglichkeiten, um Ihre Kenntnisse und Fähigkeiten auf dem Gebiet der Handanalyse zu erweitern und zu verbessern. Wir bieten regelmäßige Veranstaltungen, Workshops und Schulungen sowie die Gelegenheit, von der Expertise erfahrener Handanalysten zu profitieren.

• The use of the association's logo as a quality mark on the website of the association member.
    Members of the Hand Analysis Association have the right to use the official association logo on their website. This serves as a mark of quality and signals to visitors of the website that they belong to a recognized and qualified professional association.
  • Authorization to carry the protected professional title "Hand Analyst HAFV" or "Hand Analyst HAFV"
    As a member of the Hand Analysis Professional Association, one obtains the authorization to use the protected professional title "Hand Analyst HAFV" or "Hand Analyst HAFV". This underscores the member's professional competence and qualifications.
  • Personal profile with photo and website link on the association's website.
    Each member has the opportunity to create a personal profile on the association's website. This includes uploading a photo and adding a link to their own website. This enhances visibility, promotion, and networking within the hand analysis community.
  • Reduced participation in association internal activities and events.
    Mitglieder des Handanalyse-Fachverbands erhalten Vergünstigungen bei der Teilnahme an internen Aktivitäten und Veranstaltungen wie Workshops, Events, Schulungen, Kurse, Seminare usw. Dies ermöglicht es den Mitgliedern, ihr Wissen zu vertiefen und sich weiterzubilden.
  • Exchange in private Facebook group
    The association maintains a private Facebook group where members can network, ask questions, upload handprints, and receive mentoring. This promotes exchange and collaboration within the hand analysis community.
  • Additional offerings in progress
    The Hand Analysis Association continuously develops new offerings and services for its members. Current developments and future offerings are regularly communicated to keep members informed.

Überprüfen Sie unsere Mitgliedschaftsoptionen

Sie haben nun einen Überblick über die zahlreichen Vorteile einer Mitgliedschaft im Handanalyse-Fachverband erhalten. Jetzt ist es an der Zeit, die passende Mitgliedschaftsoption für Ihre Bedürfnisse zu wählen. Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Mitgliedschaftsarten und finden Sie heraus, welche am besten zu Ihnen passt.